Salgs- og leveringsbetingelser for Monzoom markiser
Markiser fra Monzoom ejes af IZE A/S 32 27 99 22
- Monzoom
- I de følgende punkter beskrives nuværende betingelser for køb og levering af Monzoom markiser.
- Priser
- Oplyste priser er inklusiv 25 % moms og fragt til landfaste øer i Danmark og i danske kroner.
- Priserne kan blive ændret løbende.
- Fejl i opgivet pris på et produkt, giver Monzoom ret til at annullere købet, med information på mail til køber om årsagen til annulleringen.
- Produkter
- Alle produkterne lever op til dansk lovgivning.
- Der medfølger (kan også trækkes på nettet) manual til opsætning og brug af markiserne.
- Betaling
- Til betaling kan der anvendes følgende: Visa/dankort, MasterCard samt Mobile Pay.
- Oplysninger om køber er sikret via krypterede oplysninger.
- For at kunne foretage et køb hos Monzoom kræves det et køber er minimum 18 år.
- Overdragelse af ejerskab
- Ved afsendelse af markiserne trækkes beløbet, og ejerskab overgår til køber.
- Levering
- Markiserne leveres på aftalt hverdag i tidsrummet 8-16. Leverancen foregår som en fragtmandslevering til ”kantsten” på modtagers adresse. Om ønsket kan markiserne også afhentes på vores lager i Odense dagligt 07.30-15.30
- Bestillingen afsendes senest 2 dage efter bestillingen.
- Der er mulighed for afhentning. Afhentning skal ske på hos vores samarbejdspartner. Panalpina Carelog A/S Svovlhatten 3 5220 Odense SØ i tidsrummet 7.30 til 15.30 mandag til fredag. Det er også muligt selv at returnere til Panalpina Carelog A/S
- I tilfælde af transportskade skal det oplyses overfor transportøren samt oplyses til Monzoom på mail eller telefon med opgivelse af ordre/faktura nummer.
- Fortrydelse
- Dansk Lovgivning gør at du som forbruger har 14 dages returret på varer købt på internettet. De 14 dage er gældende fra dagen varen modtages eller afhentes.
Denne returret kan anvendes, hvis køber sender mail til Monzoom inden for 14 dage hvorefter du, som forbruger, har 14 dage til at sende varen retur.
Varen skal mærkes med adressen til Panalpina Carelog A/S og sendes til samme. Mærket med faktura nr. samt årsag til det fortrudte køb.
Monzoom krediterer hurtigst muligt (få dage efter modtagelsen) den returnerede vare. Og beløbet vil blive returneret til anvendte kreditkort i forbindelse med købet. Hvis købet er betalt via Mobil Pay bedes oplyst registrerings samt kontonr. Hvorefter beløbet vil blive indsat på oplyste konto.
Hvis beløbet ikke er returneret inden 14 dage, da kontakt venligst Monzoom. - Markisen må gerne pakkes ud og prøves, men salgsværdien må ikke mindske af den årsag, hvis vi skal kunne returnere/kreditere den fulde værdi af købet, det vil sige at den skal være i samme stand og i original emballage som ved bestillingen.
- Hvis Markisen bære præg af at have været anvendt kan vi ikke refundere det oprindelige beløb.
- Vi vil vurdere betydning af brugen fra sag til sag og informere om fradraget inden kreditering.
- I tilfælde af returnering er det købers ansvar frem til modtagelsen på vort lager. Køber betaler fOR returfragten. Monzoom kreditere beløbet inkl. fragt fra Monzoom til køber.
- Hvis køber nægter modtagelse eller ikke afhenter sin ordre fratrækkes omkostningerne til returneringen og håndteringen af ordren.
- Dansk Lovgivning gør at du som forbruger har 14 dages returret på varer købt på internettet. De 14 dage er gældende fra dagen varen modtages eller afhentes.
- Garanti/reklamation
- Køber har 2 års reklamationsret fra modtagelsen
- Ved evt. reklamation skal fakturanr. oplyses ved reklamationen pr. brev eller mail. Samtidig oplyse hvad reklamation består i og medsend gerne billeder hvis mulig.
- MonzooM kontakter køber for løsning af problemet